****

Sömnlöst i natt igen, är det den här j**la övergångsålderna som spökar ??? Jag låg och skrev blogginlägg på blogginlägg det ena ilsknare än det andra, många fula ord blev det ! Men nu är dom som bortblåsta blogginläggen alltså inte de fula orden, haha !! Men det är jobbigt att inte kunna sova, man ligger och vänder och vrider på sej, blir kissnödig går upp och kissar och sen fryser man och tar på sej pyamas sen efter ett tag blir man varm och då blir det pyamas på......och så där fortsätter det i timtal......Jobbigt !!
Men jag läser i alla fall en rolig bok nu, kanske därför alla fula ord ploppar upp i huvet på mej på natten för jag läser nämligen Mia Skäringers bok: Dyngkåt och hur helig som helst. Det är en riktigt rolig bok, full med mustiga (ja verkligen mustiga) berättelser ur hennes liv och leverne. Och där förekommer det ganska rikligt med fula ord.... Men den är jättebra och jag ler varje gång jag läser. Tuff tjej den där Mia. (Men jag kommer inte att börja kolla på Mia och Klara för det) ( hatar dialekten)
Nu blir det en tur till stan och jobbet, men det gör inte ett dugg för solen är borta och regnet är här och idag är det Lönedag !! Hipp hipp hurra !!



see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback