Demonstrera !!

Finns mycket man skulle kunna demonstrera för    !! Inte nåt politiskt men mera opolitiskt....Mänskligt på nåt vis....Finns så mycket orättvisor i världen och då menar jag inte penningamässigt för det tror jag inte´man kan komma ifrån, även i kommunistiska länder finns det väldigt rika människor...Men om man kunde medverka till mänsklig rättvisa att män och kvinnor är värda lika det skulle jag gärna demonstrera för ! Att man hjälps åt i världen, den starka hjälper den svaga.
Jag försöker att göra mitt lilla för världen : Jag har fadderbarn i afrika som jag skänker 200 kr till varje månad och har så gjort i flera år, jag lämnar blod så fort jag bara kan och brukar ringa in pengar till välgörande ändamål.
Känns lite bra i hjärtat. Och mitt valspråk är : Behandla människor som du själv vill bli behandlad, alltså med respekt och kärlek.
Ha en underbar helg och framtid !!




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback