Äntligen helg !!

Helgen är här tack vare lov !! Skönt med TVÅ (2) dagar ledigt längen sen sist. Rörig dag på jobbet, mycket papper som skulle sorteras och ordnas men det blir så bra så bra när det blir klart !! Limpan var hemma och fixade med sin lilla bil och hade ordnat middag när mamsen kom hem tack för det hjärtat mitt, det var kanon !!
Nu väntar jag på att min lilla gubbe ska sluta jobba också och komma in från traktorn, det blir nog snart för mörkret faller sakta över Gillberga.....
Har fixat många foton på mej själv i kväll med hjälp av Limpan Och jag som inte tycker om att vara med på bild...... Men men vad gör man inte för konsten hahaha !!
Ska göra en ansiktsbehandling på några månader och stumpan på jobbet ville ha före bilder och sen när 3 månader gått efter bilder för att se hur jag förändrats !! Ska bli kul att se om det blir nån förändring,,,,,kanske blir sådär en 15-20 år yngre vem vet....Ni kanske inte känner igen mej när vi ses härnäst......vad vet jag, jag lever på hoppet !!!
här är i alla fall några före bilder (och detta ska jag erkänna är väldigt modigt av mej att lägga ut dessa bilder eftesom jag HATAR att vara med på bild) ( men jag bjuder på det hahahha)


det sista är inte på mej utan på katten men det kanske ni upptäckte......



kram på er alla vänner

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback