tung vecka

Tänk vad livet kan kännas tungt ibland. Den här veckan har jag känt  mej ganska låg, nedstämd och ledsen, och jag har egentligen ingen anledning alls.....Men det är väl så livet är ibland, det kan inte vara glatt och roligt jämt, dipparna måste nog komma nån gång då och då. Kanske har med hormonerna att göra vad vet jag men det är väl bara att vänta ut och hoppas på att  livet vänder, för det gör det säkerligen ! Nästa vecka är det påsk och då väntar det stora familjekalaset, och det brukar ju alltid liva upp. Vi brukar kunna festa loss så det ser jag fram mot !
I kväll var det näst sista programmet av Mästarnas mästare. Och som tur var gick min favorit Louise till final tillsammans med Armand och Tomas JOhansson. Tur för Tomas Brolin att han missade svärdet för hade han istället för Louise gått till final hade jag inte tittat för jag gillade inte att han valde Louise till nattduellen !! Orättvist om hon missat finalen som varit bäst så många gånger.
Men nu blir det en spännande final nästa vecka som jag kan titta på !!
Nu ska jag kolla halv åtta hos mej på nätet och sen blir det sängen




see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback