Spa

Har haft lite spa för mej själv i kväll, härligt bad med härliga badoljor, ansiktsmask från REN (ett väldigt exlusivt märke vi har på DocMorris)(jag hade en liten liten liten provtub)(orginalförpackningen kostar väl så där en fem sexhundra spänn) (huuva)  En lermask som var görskön !!! Kan rekommenderas ! Sen smorde jag in mitt vackra face med en ansiktskräm också från REN (en ordinär förpackning faktiskt)(en prova på gåva från REN)(Värde ca 500)(Hmmmmm) Och mitt ansikte är så härligt mjukt och lent !! Luktar Ros också för er som undrar !!
Nu ska jag snart krypa till kojs, skönt trött i hela kroppen efter mitt varma bad, ska läsa några kapitel i Jungsteds senaste (och känner jag mej rätt så kommer jag inte lägga ner den förrän den är slut)(jag har nämligen kommit in en bit i den och första mordet är begånget)(hmm konstigt ord begånget)




see you (blev mycket paranteser i det här inlägget)


(haha)

(ps humöret går uppåt, bra va?)
(kunde man inte tro i början av veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback