Ska det aldrig.......

Bli vår iår ???? Nu hade det kommit snö igen i natt, och kallt var det .....Fy och blä!
Men det är visst fint på dagarna säger dom som ser solen en annan vistas ju inomhus hela dagar
så jag ser inte mycket av solen tyvärr :(
Idag kom dotra från Skåne hem och hälsade på, alltid lika kul. Tog en lunch på stan smakade riktigt
gott med kinakäk.
Nu har vi tittat på fuskbyggarna, och man blir ju så j'kla fö-nad på genheliga (stavas det så verkligen ????)
ja ni vet vad jag menar hoppas jag, nej förresten skenheliga så stavas det ju :) byggare som skyller ifrån
sej hela tiden när det ges så klara uppgifter på att det faktiskt är de som är bovar i smeten !!
Nej nu ska jag krypa till kojs för imorgon blir det bussen till jobbet.


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback