På med overollen igen

för nu kan vi sjunga med i låten igen "man ska ha husvagn" !! Vi har införskaffat en vagn igen, fast en lite mindre
än den vi hade förrut, en Kabe Briljant ! Riktigt fräsch och JAG SLIPPER TÄLTET I SOMMAR !!! (jag är för gammal för att ligga i tält !!) Så nu är det bara att slänga in våra "gamla vagnsgrejor" i nya kärran och dra iväg!!
Den här helgen var jobbarhelg ganska lugn när det gäller kundtillströmmning men som tur är finns mycket "bakomjobb" att göra så man behöver inte sitta och sova på jobbet precis. Gårdagskvällen tillbringades framför stearinljusets sken (earth-hour) efter en trerättersmiddag, ja fint ska det va..... Vi startade med gratinerad toast med getost flytande honung och rostade pinjenötter till förrätt därefter blev den lite grillat kött med potatisklyftor och sallad och till dessert en fräsch fruktsallad, mums mums.
Nu har jag slängt in en omgång tvätt och ska kanske ta en städning i nya vagnen. I morrn är jag ledig så då blir det lite fix inför påsken.

see you

Kommentarer
Postat av: syrran

Kan man fa ett foto tack

2010-03-29 @ 13:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback