Nystart

Nystart idag ! Tog bilen eftersom jag inte visste riktigt hur lång tid stängningen skulle ta, om jag skulle
hinna med bussen eller ej och det var väl en jäkla tur, för när jag åkte hem (i ett jädrans snöväder som pågått hela dagen) så stod bussen fast i en driva mitt i stan !! Så hade jag tagit bussen hade jag nog inte varit hemma än !!
Dagen på nya jobbet var jättekul !! Intensiv, mycket nytt många trevliga människor och kunder lite rörigt men det blir nog ordning där också !! Naturligtvis har vi barnsjukdomar som alla nya företag har men man får ta itu med dom en efter en när de dyker upp. Och jag är ju inte den ängsliga typen precis, anpassar mej ganska bra om jag får säga det själv !! (och vem skulle hindra mej bara hunden och katterna här hemma hahaha)
I morgon blir en ny spännande dag.
Nu ska jag slänga mej i soffan framför tv och böla en stund, dags för Spårlöst igen !! Jag snörvlar och tjuter och snyter näsan för jag har dragit på mej en rejäl förkylning också.

see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback