melodifestivalslut !

Nu är det lördag igen, veckan har sprungit fort och det är min första dubbelhelgsjobbning !(vilket jäkla ord jag kom på där ;)
I morgon kommer guben och Limpan hem från semestern och det är på tiden tycker jag.....
Men jag ska inte gnälla, har haft det jättebra härhemma. Full uppassning av mor och far, god mat serverad, frysen fylld av bullar och blommorna omplanterade ! Skönt att ha så pigga föräldrar som vill hjälpa till med hus och hem när guben flyr hemmet :) Nejvars han har inte flytt han behöver åka iväg lite och ladda batterierna innan vårsådden drar igång, hoppas han har haft det bra och vilat kroppen ordentligt !
Nu ska jag dra till jobbet, ikväll blir det mys med voffsen framför melodifestivalen !






Tack för hjälpen mamsen och papsen !!


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback