Måndagslunk

Jajaja så var det då måndag igen, och min andra vecka på Docmorris sätter fart ! Första veckan gick i rasande fart, förkyld var jag och mycket nytt och många nya människor blev det men det känns faktiskt bara bättre och bättre ! Jag tror nog jag har satsat på en bra häst :)
Guben har varit borta sen i fredags det är inte utan att man saknar honom, är inte så ofta vi är ifrån varandra så här länge.....Men men en vecka går fort snart är han hemma igen.
Och uppassad blir jag som bara den. God mat serverad när man kommer hem, nybakade bullar i frysen hunden är kissad och klar varmt i huset och hönsen och katterna ompysslade, tänk vad man har det bra !
Och solen skiner (säger dom som har tid att vara ute) Hoppas det håller i sig i mitten av veckan för då är jag ledig.
Hoppas det blir vår snart, den här vintern har varit lång lång lång och kall kall kall !! Och förresten fy tusan vad skönt det är att åka buss !!! Man kan sitta och slappna av, somna till en stund och bara koppla av ! Det är så underbart ! Jag som suttit och kajkat bil i ca 9 år vecka ut och vecka in, det är så skönt att slippa !!
Nu är det snart spårlöst på tv, dags för veckans gråtattack !!!



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback