Vacker

Som en dag, det var jag idag det......kan man tro, Jag var i alla fall på sminklektion på Makeup-store i nästan en timme så nu vet jag i alla fall hur jag ska göra när jag vill vara vacker. Fick ju presentkort i julklapp och upptäckte att det inte gällde i ett år som brukligt är med presentkort utan bara i 6 månader så det var bara att ta tjuren vid hornen och gå dit en måndag :( Hade ju varit trevligt att gå en fredag eller kanske möjligtvis lördag när man kunde dra fördel av sitt vackra jag på nån fest eller resturang eller så men nu var det bara guben och voffsen som fick njuta av mitt vackra nylle på eftermiddagen, haha.....
Som har fördrivits vid telefonen datorn och kokandes rabarberkräm !! Den blev jättegod om ni frågar mej. Blandade i lite jordgubbar som började bli lite mjuka och det blev supergott. Med lite mjölk och ett par mackor med hårdkokt ägg på fick det bli kvällens middag. Mums.
Och nu väntar sängen och jobbet i morgon



see you

Kommentarer
Postat av: syrran

Har du inte ett foto?????

2010-06-08 @ 12:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback