Slug som .......

Den där j***a räven som hade fest på våra stackars hönor i natt !! När Berra kom ut i morse låg 4 döda hönor och 1 död tupp utanför hönsgården och i nätet ett stort hål. Inne i hönshuset virrade ett gäng skräckslagna hönor och  et par tuppar omkring glada att de klarat livhanken(tror jag i alla fall)
SKIT OCKSÅ !!! Man blir både förbannad och ledsen när man tänker på skräcken i de små liven !!! Måste ha varit en väldigt  hungrig räv kanske en med ungar i grytet som väntade vad vet jag....Men kul är det inte !!
Annars var det en väldigt trevlig dag igår, förutom att regnet skvalade så var det iallafall en glad student vi firade !! Robin fick äntligen ta på sig fin kostymen och vita mössan och fira hela dagen ! Tänk vilken härlig dag och vilket minne för livet !! Trevlig fest väldigt god mat och dryck !!
Idag är det födelsedag för Elodie nere  i Chamonix ! Hipp hipp hurra för dej !! Tänk 17 år !! Åren går i raserfart !! Var inte länge sen du var en liten liten tjej..... Och nu är du snart student du också !! Lycka till med framtida prov, jag håller alla tummar jag har !!
Idag har varit väldigt omväxlande väder, strålande sol och varmt på förmiddagen, med sol och bad för våran del, sedan regn och sol omvartannat, men vi kunde i alla fall sitta ute och äta vår goda grillmiddag.
Nu väntar en intensiv jobbvecka  som innefattar, både bio med jobbet, kurs i stockholm och inventering på nattetid......Och sedan avslutas veckan med ett hejdundrande bröllop !!


GRATTIS GUMMAN !!!


see you




Kommentarer
Postat av: limpan

höll på att köra på den räven senast jag var ute! han såg mager ut då...

2010-06-13 @ 23:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback