Midsommarvecka

Nu har den härliga korta midsommarveckan inletts med en strålande sol och ledig dag !! Härligt ! Började med sovmorgon och en lång frukost med tidningsläsning och lugn och ro, men inomhus för temperaturen var inte så hög på förmiddagen. Sen blev det en kopp kaffe med gubben vid poolen och solen började värma ordentligt! Ja jag hann faktiskt lite tvätt och bäddning däremellan. Sen blev det hundpromenad i solen underbart !! Plockade en bukett med härliga midsommarblommor det är så underbart med Svensk Sommar !!
Efter det hade Berra kört fram husvagnen så då blev det till att plocka in lite grann i den tills den ska invigas till helgen. Vi far ju som vanligt ner till Krågedal och firar med stora tjocka släkten hos älskade Farfar, hans stora helg !!
Glömde ; lagade lunch däremellan, lasagne i 2 varianter : En vegetarisk till mej och en vanlig till Berra ! Sandra bjöd mej på den här vegetariska varianten med bla Ricottaost, spenat och tomatsås Supergott !!
Sen blev det lite städning av husvagnen och dammsugning av poolen innan jag tog mej en simtur på 300 meter i poolen, härligt ! Avslutade med en kaffetår vid poolen och sen lite vila i solstolen.
Nu är det kväll och som VANLIGT !!! Fotboll på tvn, bläää !!! Vad ska jag hitta på tro ???? Ett glas rött i trädgården mån tro......Nja det är ju jobbardag i morgon så det kanske får vara.......Kanske ska se Prins Daniels tal på datorn ett par gånger till.....Jag älskar den killen, vilket tal jag får både ståpäls och tårarna forsar när jag hör det !! Vilken kille !!!  Där har hon gjort ett kap, jag bara säger det, vilket underbart par och de var ju så förälskade och söta när de pussade på varandra hela tiden !!
Nej nog med pussande nåt annat finns det nog att se på tvn


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback