Bröllopsdag !!

Idag är det bröllopet med stort B !! Prinsessan får sin prins och nästan hela världen tittar på.....Utan jag då för jag ska ju jobba :( Men jag kanske hinner hem för sista biten i kyrkan och på kyrktrappan...Och kortegen yes den blir fin !!Hoppas hoppas att vädret blir fint för deras skull !!
Gårdagen på jobbet var intensiv som vanligt, kul när tiden rinner ivög. Sen hem med fem-bussen och fixa lite käk. Det blev potatisgratäng med grillat, mums. Son och flickvän kom och gjorde oss sällskap till maten, och till kvällens begivenheter på tv-apparaterna : Herrarna framför fotbollen och vi tjejer framför Bröllopskonserten ! Och jag måste säga (och jag skäms inte ett dugg) att jag tyckte den var fantastisk ! Bra musik och artister kul konfransier (stavas inte så men ni vet vem jag menar)  och sen var de ju så underbart söta och förälskade Vicckan och Danne !! Så gulliga och höll varandra i handen nästan hela kvällen. Härligt med kärleken !!!!

Nu ska jag plocka ihop mej själv och ge mej av till jobbet ! Blir nog inte så himla mycket att göra folk är väl hemma och tittar på Tv.

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback