Årets första

Dopp !! kom idag !! Ja det är ju inte så att jag inte badat på hela året, nej nej jag har ett urskönt bubbelbadkar i badrummet så jag har inte gått skitig sen nyåret men det var premiärdopp i poolen idag den 2 Juni !! Jag kan väl inte påstå att det var jätteskönt men det var ganska svalkande i värmen faktiskt ! Har fortsatt med inoljning av trädäcket runt poolen så nu är det riktigt snyggt faktiskt !! 22-23 grader varmt höll vattnet men vi brukar ju få upp den till ca 27-28, vi får se till helgen, värmen ska ju hålla i sig så det blir nog flera dopp här framöver.
Inhandlade lite mat och blommor till kvällen så nu är alla baljor fyllda med växter blir nog fint så småningom.
Det blev lite grillat till mat i kväll man måste ju passa på när det är varmt och skönt. Intog middagen på verandan, så underbart skönt, jag uppskattar verkligen lugnet här på landet. Tyst och lugnt och stilla.......UNDERBART, som han sjöng i melodifesten.
I morgon blir det jobb igen, får se om jag tar ett dopp när jag kommer hem.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback