Värmebölja

har vi just nu ! Och det är ju skönt om man är ledig det vill säga.....Och det var jag idag, hurra hurra ! Så jag har legat vid poolen hela dagen fick sällskap av sonen och grannen och det var hur skönt som helst att ligga och slappa och ta ett svalkande dopp då och då. Jobbade ju i helgen så då fick det bli kvällsdopp när man kom hem från jobbet. Men det är ju skönt det också, jag är så j***la glad över vår pool . Det är så underbart att ha det att koppla av vid och i. UNDERBART !!!!
I lördags hade vi bröllopsdag, jag fick vackra rosor av guben och en underbar måltid på en av stans bästa restauranger, bredvid ån på bryggan. En härlig kväll.
Nu väntar 4 arbetsdagar och sedan är det helg igen och då blir det poolparty !!
Fick rådet av sonen och guben att inte gå och lägga mej förrän jag var trött eftersom jag klagar över att jag inte sover på nätterna......Kanske ska pröva det....lär väl inte gå och lägga mej förrän efter 1-2 nångång i natt-......Får se hur pigg jag är i morgon bitti, men det får jag skylla på dom






see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback