Semester

Jaha då var då äntligen semestern här !! Underbart  !! Så skönt att kunna sova lite längre på morgonen, ta det lugnt äta frukost vid poolen, sola och bara vara !!! Inga krav och måsten så härligt.
Idag har kan jag med gott samvete säga att jag inte gjort så mycket nytta alls ! bara lite hundpromenad, hundvård (klippning av klor och öronrens) (inte så uppskattat av hunden men av mej ) lagat lite mat, legat vid poolen läst klart deckaren, vattnat växthuset (ja inte växthuset i sej men de som bor därinne) tvättat lite grann förstås men det sköter sej ju själv....
GUben har varit på golfbanan och förlustat sig, så det var lugnt och skönt här hemma......Nu har vi ätit lite mat, en klassiker köttfärssås och spagetti med ett glas rött till smaskens !
Idag är den 18 juli och min lilla lilla syster har födelsedag, hurra hurra hurra för henne, hoppas du hade en superduper dag snart ses vi igen jag längtar !!!!
I morgon kommer syrrans båda tjejer hit till Sverige lite tidigare än  sin mor och far, ska bli så kul att träffa dom igen, man längtar nästan ihjäl sig ibland.......Men nu får vi träffas äntligen igen !!
I mitten av veckan far vi ner till Sandra i Skåne, ännu en tjej man längtar efter



Grattis syrran, du och jag forever !!!



see you

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja du och jag syrran det tror jag det.

Men du kunde ju ha valt ett foto där man inte ser min dubbelhaka...

Hahaha kram

2010-07-18 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback