Mitt i semestern

Nu har halva semestern redan gått.....I full fart verkar det som för jag har inte hunnit med  :(
Förra veckan for vi ner till Skåne för att hälsa på Sandra och Daniel. Vistelsen började med strålande sol
och tryckande värme och slutade lite kallare och blåsigare. Vi hann med både att cykla på Ven, utflykter till Skanör och Falsterbo och letade efter Kurt Wallander i Ystad kollade in Världsarvet Ale Stenar köpte färskrökt makrill och sen for vi också till Kivik och besökte Äpplets hus där vi inhandlade både must och cider av äkta sort!!
En härlig semestertripp, vi hann med mycket och alltid lika kul att träffa Sandra och Daniel det blir ju inte så ofta.
Nu har vi varit hemma några dagar, jag har mest legat vid poolen, rensat lite rabatter (tråkigt !!!) strykit lite skjortor (också skittråkigt) slagit flugor till förbannelse och tittat lite på friidrott på TV.
I kväll var Limpan här och vi grillade lite gott, mysigt att träffa henne det var länge sen.....
Nu förbereder vi inför helgen då det blir en husvagnsutflykt till Mon med konsertbesök på lördag kväll. Det ska bli jättekul !! Får träffa tjejerna igen (Fransyskorna alltså) Och sen kommer ju syrran och Pierre hit i helgen också äntligen.
Nu ska jag nog surfa runt lite och se om jag hittar nåt skoj vi kan liva upp kusinträffen med nästa helg !!

här några bilder från Skåne





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback