Vintervitt

Idag har vi kallt igen, -20.5 i morse när jag klev ur sängen. Men nu (kl 15) är tempen nere på ca 13 minusgrader och solen skiner så det är riktigt rart ut. Har varit på spinning på förmiddagen och nu har jag precis kommit in från en sparktur med Voffsen, med andra ord en riktigt aktiv dag !! Spinningen höll nästan på att ta död på mej eftersom jag inte tränat på cykel på ett par månader men rackarns vad kul det var. Men som sagt svetten rinner och man stånkar och stönar och tror man ska falla död ner men men man överlever och gud så skönt det känns efterråt !!
Nu ska jag smaska lite fruktsallad som blev kvar sen i går och lägga mej på soffan tror jag och ladda inför kvällens höjdpunkt Robinsonfinalen....HOppas Mats vinner hela klabbet !!
Här lite bilder från sparkturen:





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback