veckovill

Ja man blir lite veckovill när det är helgdagar stup i kvarten. 1 dag kvar att jobba och sen ledig söndag igen och efter det 2 dagar jobb och 2 dagar ledigt.
Gårdagens film får både ris och ros. Lite för mycket krigsscener och pangpang och tortyr för min del men också en hel del kärlek och tårar, i like ! Tänkte mej nästan se en film i kväll också, gubben åker på innebandy så jag kan gotta mej riktigt i kärlek och tårar. Filmen jag ska se i kväll heter ;Life or Something like it och det är Angelina Jolie och Edward Burns som spelar huvudrollerna. En dvd jag hittade i reahögen på coop ihop med 2 andra (3 för 99;-) De andra två var Allt flyter en oerhört rolig svensk film och så en riktig snyftare :Love in Manhattan ! Ganska småmysiga filmer för en liten penning. Lättsamt och underhållande och gärna lite snyftvarning de är så de ska vara i alla fall enligt mej.
Det var riktigt kallt när jag for hem i dag i alla fall tyckte lilla pärlan det. Han gillar inte när det är minusgrader...
På mornarna är det ok för då har han ju fått lite upptining med hjälp av motorvärmaren men när jag ska hem på kvällen...nej nej det är inte kul för lilla bilen. Vi får hoppas på lite lindring av kylan snarast !!
I morgon blir lite längre jobbdag än planerat men det får gå det också, ledigheten hägrar på onsdag.
Och sen blir det korta dagar resten av veckan, skönt skönt.
Nu blir det filmtajm.




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback