Tänk

att det är så känslosamt att titta på Spårlöst...Jag bölar som en kalv vareviga måndagkväll. Det är så härligt !!
(Och tur att guben har innebandy så man slipper skämmas) Fast förresten varför ska man skämmas för att man är blödig, finns väl ingen anledning egentligen. Nej det är skönt att släppa fram alla känslorna !! Men det kanske är så att när har lite stökigt på jobbet, och man håller "igen" lite grann (som jag vet att jag gör men inte borde) så är det kanske inte svårt att man bölar så fort det blir lite sentementalt på tvn eller om man ser nån sorglig eller romantisk film.....Fast jag kan ju böla för annat också så klart, nån sorglig musik nån sorglig text eller så.....
Idag blev en lång och ganska intensiv dag och inte lär det bli lättare dagarna framöver. Blir lite extratimmar men det  går nog bra det med, hoppas på lite mer att göra än förra veckan som var bedrövlig...
Idag festades det på smörgåstårta, ajajaja det var inte bra för kaloriintaget....Får ta tag i det i morgon och då blir det gympa också Jippiii!!!
Nu är klockan alldeles för mycket för mej som ska upp tidigt så nu får det bli lite bok och sen GODNATT  !!






see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback