stömavbott ??

Ja igår när jag precis hade loggat in på MSN och skulle till att ha en givande chatt med syrran och mor min så blev det svart !! Stömavbott som Limpan sa när hon var liten. Inte så kul när temperaturmätaren visar -26 grader....Och guben hade ¨precis tänt i pannan hmm inte bra risken för att pannan kokar är som ni alla vedpanneägare vet uppenbar. Men vi klarade den, och efter ca 1½-2 timmar (ja jag somnade innan) så kom strömmen tillbaka, tack för det !!
Idag visar tempen på ca -22 så det har ju blivit lite varmare :) Ska väl försöka mej på en liten sparktur med Maxen lite senare. Annars blir det nog att sitta inne i dag tror jag. SKönt att vara ledig en sån här kall dag !
Har hittat en ny favvo på Spotify förresten : the Baseballs ! Såg reklamen för deras skiva  Strike på Tv och tyckte den var riktigt cool. Så det blev att leta på Spotify och där fanns den. Det är ett band som gjort om moderna hitlåtar till riktigt 50-60 tals låtar, man tror nästan det är Elvis som sjunger. Skitbra om ni frågar mej.
http://www.youtube.com/watch?v=qcir9CfSlG8





see you

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hade precis stäng av datorn när det blev svart så då var det ju bara till att krypa till kojs för att sen vakna när det blev ljust i lägenheten :) Tror att minnet över vilka lampor som var tända försvann i samma veva som strömmen :) Hittade oxå Baseballs på Spotify och visst är dom bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback