Snart läggdax

Nu är klockan alldeles för mycket och det är dags att krypa till sängs för att orka med en ny lång arbetsvecka.
En slapp helg är till ända, lite fest lite jobb lite tv och lite friluftsliv, helgen har runnit iväg med en jepards hastighet (vilken liknelse va?) (Jädrars vad filosofisk jag blev)
Tog en lång sparktur med Maxen på eftermiddagen, var faktiskt riktigt skönt när man väl kom iväg. Fast nog är det väl trevligare när solen skiner eller hur ? Men men vi får väl hoppas på februarisolen, den brukar ju bränna rätt bra......I alla fall genom de skitiga fönstren :) Ska kanske ta ner julgardinerna snart....Då brukar det ju kännas som lite vår i alla fall.
Dagens söndagsmiddag blev ugnsbakad lax med rostade rotfrukter mumsigt värre. (Tog faktiskt ett glas rött till det eftersom det hör och häpna fanns kvar sen igårkväll)  Eftersom våra söndagsmatvanor är uppochner : Sen frukost sent förmiddagskaffe sen lunch och sen inget eftermiddagskaffe så hoppar vi raskt över kvällsmaten också det fick bli en härlig fruktsallad !!


Berra var som sagt ute på fm och skejtade runt Mörbyloppet, men han ville inte vara med på bild
(så här är en på de som gjorde loppet)


Nu ska jag ladda batterierna inför veckan genom att lägga mej och läsa min
spännande bok och kanske sova några timmar. Man kan ju alltid hoppas i alla fall.
(På att man får sova) En sista bild bara : Min passion just nu är :

Och




see you

Kommentarer
Postat av: dan banan

Gepard stavas med G

2010-01-25 @ 21:42:48
Postat av: mamsen

Jag menade inte en gepard jag menade en Jeopard !!

2010-01-25 @ 22:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback