snabbvecka

Ja det här känns verkligen som en snabbvecka, ett par dagars jobb och sen ledigt och sen ett par dagar igen och sen ledigt men jag är inte bitter......Det är skönt att vara ledig och ha sovmorgon ! Tänk jag som inte kunde sova på morgonen bara för några år sen, vaknade typ 7 vareviga lediga dag och kunde inte somna om ! Men men det ändrar sig det ändrar sig...Nu kan jag iof inte sova om nätterna men om mornarna då kan jag sova....Vaknar sällan före halv 10 när jag är ledig och det är så skönt ! Men det är klart att man måste ju ersätta sömnen på nätterna med sömn nån gång. Men imorgon börjar jag tidigt så då är det till att sätta klockan på kvart i sex :)
Idag har jag varit och friserat frillan. Mitt hår växer som ogräs och när man har kort hår så måste man klippa sig OFTA !! Det blir inte billigt att ha kort hår inte, iof räcker ju schampot längre hahaha.....
Sen blev det lite shopping på TP och Coop så där rök lite pengar hade ju nästan slut i skåpen.
Nu är det snart dax för kvällens film en som jag tror jag sett förrut men det var nog ett tag sen så jag får nog ta en glutt, får se hur länge jag orkar vara vaken.
I morgon slutar jag 15 så skönt med kort fredag.



see you

Kommentarer
Postat av: Syrran

Gud va snygg du är pa kortet!! ärligt talat alltså.

Kram o ha en bra helg

Från syrran

2010-01-08 @ 15:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback