Slirigt värre...

Var det på vägen när jag åkte hem, och rutan frös på ungefär hela tiden så man inte såg ett dugg. Lånade gubens bil idag kändes bättre med en lite större kärra än min lilla pärla. Och snön bara vräker ner....Tror aldrig det slutar, får se om jag tar mej till jobbet i morgon. Men guben hade varit duktig och plogat vägen tills jag kom hem i alla fall. Tur att jag skippade spinningen kändes skönt att komma hem efter jobbet. Till kvällsmat blev det ärtsoppa och en liten liten semla (hemmagjord) (förlåt Josefin att vi fuskar) Men det var riktigt riktigt gott, bulle mandelmassa och grädde en härlig kombi eller hur ?
Nu har vi kollat in Robinson (på en ONSDAG) ska visst vara i morgon också, de vill väl få färdigt alla avsnitt innan melodifestivalcirkusen drar igång kan jag tro. Och man upphör aldrig att förvånas, vilka jäkla skitstövlar det finns i landet och att många av dom söker sig till detta programmet :) Men man kanske blir så där knäpp när man inte får tillräckligt med käk och bara solar och latar sig. Förresten så orkar man väl inte så mycket när man inte får nåt i magen men man tycker ju att det vore rätt bra att aktivera hjärnan lite grann i alla fall och inte bara snacka skit och intrigera.....Men men det är ju sånt som folk vill se och höra så det är nog klippt med mening!
Nu kanske det är dags att gå och sova om man måste åka tidigt i morgon för ovädrets skull. Sov inte så mycket natten som var, många tankar som rör sig i huvudet, kanske blir bättre så småningom. Fick i alla fall klart i dag att jag börjar mitt nya jobb den 1 Mars, ska bli jättekul !! Men först en introduktionsdag nästa onsdag, blir spännande att träffa de nya arbetskamraterna och höra företagsledningen berätta lite mer om företaget.
Nu ska jag kolla snöläget....



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback