nästan halva

Januari har redan gått. Och igår var det gympapremiär ! Inte en dag för tidigt, det kändes på flåset och orken :)
Men men det var inte värre än att jag går dit på torsdag igen. Behöver verkligen komma igång, ska bara försöka
fixa medlemsavgiften till F&S också så jag kan återgå till spinningen också. Jag längtar !!!!
Idag börjar jag inte förrän 9 så det blev en liten sovmorgon, skönt ! Och sen har jag ätit gröt till frukost !!!
Hör och häpna det har jag inte gjort på år och dag . Men det var riktigt gott faktiskt med mammas goda äpplemos på och en macka med kaviar så ska jag nog stå mej en lång stund. (åtminstone till fikat :))
halva veckan har gått och i helgen blir det julgransplundring !




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback