Molntuss

Tänk igår när man jobbade då sken den där f..baskade solen men idag när det är ledigt från jobbet söndag och allt då visar den sig inte bakom alla moln....Typiskt. Men det får väl bli en promenix ändå, moln till trots.
Har börjat dagen väldigt slött sovmorgon sen och lång frukost och nu har guben och Maxen gett sig ut på en skidtur. Vet inte riktigt vad jag ska göra, boken jag läser just nu lockar naturligtvis och soffan ser ju jädrans skön ut.....
Tänk om det bara vore en liten solstrimma så man kunde värma lite choklad och gå ut och sätta sig på sparken och mysa, är inte lika skönt utan solen.....
Men jag tror jag ska gå ut och fota Berra och voffsen lite så ni får se lite bildbevis på min vasaloppshjälte :)


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback