Lyxfällan

Kollade in lyxfällan i kväll och det ska jag ju inte göra !!! Jag blir ju bara så förbannad ! Tänk att man sätter sig i skiten med skulder och sen exponeras i tv och får skämmas, får hjälp med att ordna sin ekonomi och därefter får man PRESENTER för att man varit så jäkla duktig !!! Det är väl inget duktigt med att sanera sin ekonomi !! Den tjejen som var med i kväll var shopoholic och hade en alldeles för snäll karl som verkade helt omedveten om vart alla pengarna tog vägen. Tänk att shoppa barnkläder för ca 10000 på mindre än 2 veckor.....Ja jag säger bara det, jag blir så jäkla arg !! Och detta med scrapbooking.....Så många tusenlappar för ingenting. Bara skit !!! Om hon ändå hade producerat saker och sålt dom för en penning men nej nej. Ett par album till familjen......
Usch ska nog inte titta på det där nå mer så kanske jag inte hetsar upp mej så dant, får hålla mej till halv åtta hos mej ! Då får man åtminstone skratta.
Imorgon är en kort 5 timmars dag jippi sen blir det hem och fixa lite. (Psst ska ta ner julsakerna, säg inget till Berra för han vill att det ska vara kvar lite längre men jag är trött på det nu så i morrn åker det ner.......)
Nu ska jag nog knyta ihop mej i sängen med en god bok för jag är lite pömsig....
godnatt godnatt





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback