Låt oss dansa eller.....

I kväll var det premiär för Lets dance på fyran och det var man ju tvungen att titta på. Och jag har redan fått favoriter ; Claudia  och Mattias !! Verkar vara ett bra år i år Agneta var också helt ok. Men jag älskar allas kläder !! Vilka vackra klänningar !! Helt underbara !! Vackra färger och underbara tyger som bara böljar sig....Men Claudias outfit var inte så snygg men den skulle väl vara tuff förstår jag.
Kvällens middag var kött stekt på sten: För er som inte vet är det en  sorts sten som hettas upp med hjälp av elektricitet och där steker var och en sitt tunnskurna kött och till det har man potatis grönsaker sallad och sås. Väldigt gott och trivsamt ! Vi fick sällskap av Limpan och Mattias alltid lika trevligt att få besök av barnen !!
Korkade upp en flaska mosserande rött i kväll som vi fått i present av vår hyresgäst Anders. Riktigt gott !! Kul med rött mosserande inte så vanligt men riktigt riktigt gott !!
Pratade med min framtida chef i eftermiddag på telefon, riktigt kul och inspirerande, jag längtar verkligen till när jag ska börja där !!
I kväll är det kallt igen ca 22 grader minus brrr tur att man inte behöver ut. Och i morgon är det sovmorgon jippi kan sova tills jag vaknar runt halv 10-10.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback