Kycklingfredag

Kommer ni ihåg den gamla reklamen om kyckling på fredag ? Det blir det hos oss i kväll, kycklingrulader med ädelost bacon och rostad potatis, hur låter det ? Gott va ? Och sen en nyttig fruktsallad till efterrätt. Det blir vårat fredagsmys i kväll.
Veckan är slut och helgen  tar vid. I kväll blir det väl lite lets dance på tv. Kollar nog inte på På Spåret, det får bli en datorvisning senare.
I morgon är det SOVMORGON !!!! Skönt, börjar tycka det är väldigt jobbigt att gå upp på morgonen. Förstår inte att det blir så här för ett par år sen hoppade jag upp tidigt om det så var vardag eller helg. Men nu...Nu kan jag ligga och dra mej till både 9 och 10 om jag är ledig. Men i morgon ska jag på spinning kl 11 så då får det inte bli så lång sovmorgon.
Kylan har kommit tillbaka i kväll är det -12,3 grader på termometern i köket. Brrr. Och kallare ska det visst bli i helgen. Hmmm vill inte ha det vill ha vår och varmt och bad i poolen.....Men det får väl vänta ett par månader skulle jag tro.
Nu ska jag sätta in maten i ugnen och jag tror jag ska överraska guben med en liten drink före maten....Ja så får det bli.




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback