Hästliv

Tänk i kväll slog vi till och vann på hästarna ! 6 rätt på v 75 gav hela 36 kr, wow det kändes bra ! Skämt åsido det är väl alltid kul att vinna men det vore ju kul om det blev lite mer pengar i alla fall.
Dagen idag gick i slöhetens tecken, jag menar vad tänker svt på när man sänder Vinterstudion från kl 10 till kl 18 !!! Inte vill de att folk ska ut och motionera själva i alla fall. Men jag trotsade tvn och var ute med vovvsen ett par gånger i alla fall. Skönt med lite frisk luft !! Och snart är det os då blir det väl ännu värre med tv soffandet förstår jag. Men men det är ju kul med sport också i alla fall när det går bra för oss svenskar. När det går dåligt för dom där svenskarna då är det skit tråkigt :)
Jag vann i alla fall guld i sparkstöttning idag och silver i leta hund bakom lagårn (Max vann guldet i den grenen) och sen tror jag att jag vann guld i matlagning för vi blev i alla fall mätta.
Nu ska jag vinna soffkriget däruppe (bästa man vinner bästa platsen) Heja heja !!



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback