forts

Så, nu har jag tjutit klart för den här gången ! Tänk vad blödig man är, det är väl för härligt !!
Här är det kallt SOM VANLIGT !! Men nu är jag banne mej trött på den här kylan, jag vill ha sommar NU !!!
Bilen mår inte bra, Jag fryser och en jäkla massa kläder måste man ha på sej så fort man sticker ut näsan utanför dörrn, katterna fryser, halt är det på vägen och en jäkla massa snö har vi också (det är iofs ganska mysigt) Men denna kyla!!!! 18-20 minusgrader varje morgon och kväll det är banne mej 10-15 minus för mycket. Nej -5--8 grader och solsken det är överkomlig vinter det inte denna vargavinter. Skulle kunna tänka mej att gå i ide ett par månader och komma fram typ i slutet av mars när krokusen börjar spira och alla mina Amsterdamtulpaner tittar upp i rabatten. Gissa om det kommer att bli spännande i vår att se om några av de olika färgerna kommer upp. Svarta och röda och vita, ja jag blandade friskt i lökpåsarna på blomstermarknaden i Amsterdam. Och nu är de nergrävda i rabatten och bara väntar på värmen !!
I morgon kväll väntar gympastart efter jul och nyårsuppehållet  och det är sannerligen efterlängtat. Går ju inte precis att powerwalka på isvägarna, men lite spark har jag ju åkt förstås. Men men det blir liksom lite konstig motion med spark, man liksom bara tränar ena benet i taget :)
Nej i morgon blir det båda benen och lite med armarna också, I Like !!
Men först förhoppningsvis en natt med sömn (ganska sällskynt) och en dags arbete (inte så sällsynt :))





Några bilder från vår härliga vårresa till Amsterdam !!


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback