Sport, sport sport

Ja det är tamejtusan det ända som visas på tv just nu. Och inte mej emot, jag gillar sport men INTE HELA TIDEN !!!
Det är skidor hit och skidor dit, på längden och tvären och med gevär, det är skridskor och hockey och curling och jag vet inte allt..... Det är klart att jag tycker det är kul när det går bra för Sverige men måste man visa det om och om och om och om och om igen ????? Lite tjatigt blir det.....
Annars var det en ganska ok dag idag, kort dag på jobbet sen lite shopping, sparktur med Maxen och sen en god middag : lax och potatis nyttigt och gott.
Nu får jag väl sätta mej och umgås med guben FRAMFÖR tvn där han spenderar sin tid varje kväll just nu......Men men det är ju bara vart 4;e år......(men det är en jäkla massa sport varje vecka annars också, eller hur????)
Men Men Heja Sverige friskt humör skjortan hänger utanför Sverige Sverige Sverige !!!

Idag är det förresten Sandras namnsdag; Grattis på dej, gumman vi ses snart !!




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback