Snöstorm

Idag var det verkligen Snö överallt ! Snöstorm var bara förnamnet. Jag tror banne mej det kommit ett par dm bara i dag och dessutom har det snöat utav bara fasiken ! Som tur var hade jag redan bestämt att jag skulle ta bussen in till stan för min Kickoff med nya jobbet !  Och det var knappt att jag tog mej till vägen, fick be guben ta fram traktor och schaktblad och ploga ner mej till bussen. Fy tusan vad mycket snö det hade kommit och dessutom blåste det rejält så vägen var ju igenblåst direkt. Så det var ganska skönt att sätta sig på bussen och slippa slira runt på vägbanan själv.
Kickoff var bara  wow, wow och wow igen !! Verkar som jag verkligen gjort rätt ! Det känns så bra och inspirerande och jag längtar tills jag får börja jobba där !!! Tänk att få bli utvald (ja det känns faktiskt så) av detta nya företag som ska starta upp i Sverige. Man får ett förtroende att förvalta och det växer man av ! Känns så bra !!
Nu ska jag nog gå och sova en stund, känner mej lite vissen faktiskt ont i huvudet och mår lite illa (hoppas det inte var nåt fel på maten vi fick idag.....)Men det kan vara spänningen också, när den nu släppt taget om mej !
Mitt nya jobb har en precis färsk hemsida, det står inte så mycket på den, den är under utveckling men gå gärna in och kolla designen och konceptet på www.docmorris.se


See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback