Snöstorm igen

Idag var värsta vädret den här vintern i alla fall enligt mej !! Det har blåst och snöat sen i går morse och vägen (vår lilla väg alltså) har meterhöga drivor !!! Det var så jäkla kallt när jag var ute med maxen, -14 grader och blåst det är ungefär som 24 grader kallt huuuvaligen det var INTE skönt !! Är verkligen avundsjuk på mor och far som ligger och bränner i 35 graders värmen i Eypten, det låter som ljuv musik i mina öron....
I går var det invigning av "mitt  " apotek i Eskilstuna tyvärr utan mitt medverkande men jag var in en sväng efter jobbet och hälsade på och det hade gått bra sa dom :) mycket kunder och många nyfikna det bådar gott.
På kvällen var vi hos Limpan och firade fick god mat och dryck tillsammans med Danne och Josefin, en mysig kväll. Idag är hennes 21-årsdag, hoppas du har en mysig festlig kväll med gänget !!
Nu blir det OS och Anja.


Alltid glimten i ögat Grattis gumman !!



see you

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, hade du ingen bättre bild??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback