Snedsmile

Japp nu har man ett snygg snedsmile, pga tandläkare Göran och hans team...Första steget mot en ny tand är tagen och det värsta (??) är gjort.
Innan jag gick till tandis så var jag in på en premiärtitt på mitt nya jobb, och jag blev väldigt glad. Vilket fint apotek det kommer att bli !!! Stort ljus och fint. Kommer att få plats med en hel massa artiklar och en första träff med mina nya arbetskamrater är också gjord. Vi kommer säkert att trivas kanonbra med varandra, verkar lovande. I morgon blir det en heldags kickoff : KUL !!!
I kväll är lillstumpan här och fixar med sin bil. Ska bjuda henne på mammas köttfärssås och spagetti som jag
vet att hon gillar, sen blir det nog lite fruktsallad till efterrätt tror jag.
Hoppar över gympan i kväll pga av snedsmilet....


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback