Skidkross

Ja inte vet jag hur man översätter men det är visst skicross nu på OS. Och jag vet inte vad det går ut på, verkar som man första ska komma nerför backen.....Vad är det för märkvärdigt med det ?? det ska man väl i alla alpinsporter ? Men jag är inte den som är den Heja heja heja Sverige det verkar som vi har en världsstjärna här i alla fall, alltid lär man sig nåt nytt.
Själv har jag varit på gympa, och det kändes riktigt bra i kväll, inga onda knän eller muskler...Kanske den där massagen gjorde susen i alla möjliga delar av kroppen.
Nu är det dags för sängen, orkar nog inte titta klart på OS i kväll så intresserad är jag inte.
I morgon är det onsdag, jobbar hela dagen.
Ska slå en pling till veterinär Eva i morgon Maxen har en klo som ser lite illa ut, får se vad hon säger om det.
Om jag kan göra nåt själv eller om vi måste ta en tur till henne ..




seeeeee youuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback