OS-guld

Japp nu har vi 2 och leder över Norge Hurra Hurra hurra ! Det är otroligt spännande med skidskytte, och det avgörs ju ALLTID på vallen, 10 sekunder från stav till stav, eller hur är det han säger han på tvn....Kul kul att Kalla och Ferry vilka hjältar och vilka härliga människor !! Hörde precis en intervju med Björn och han är ju helt sagolik, vilken kille man blir så jäkla glad. Och Kalla sen vilken glädje hon sprider, när hon ler är det väl ingen som inte smälter. VI får vara himla stolta över dessa idrottsmän som representerar Sverige med sån bravur ! Idag är jag stolt över att vara Svensk !!
Idag har jag jobbat några timmar, sen blev det en tur till tandis för sista ingreppet och fastsättning av min nya tand, sen hem och iväg på gympa och när jag kom hem blev det lite soppa och en SEMLA !!! Det är ju fettisdag !Mycket gott med varm mjölk, precis som det ska va !!
Gårdagen var en intensiv dag i Stockholm med min nya arbetsgivare Docmorris Apotek. En heldag som började på tåget kl 720 och avslutades med tågfärd hem vid 9 tiden på kvällen. Men mycket fick man lära sig många trevliga människor fick jag träffa bla vår VD en mycket sympatisk man, lågmäld och entusiastisk norrman och mycket god mat hela dagen. Var jättetrött när jag kom hem, men det är inte lätt att sova när man har en massa intryck som rusar runt i hjärnan, så i natt kommer jag nog att sova bättre tror jag. Godnatt !!



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback