Fotomodell......not

Nej fotomodell det blir jag aldrig.....Har varit hos proffsfotograf i dag och tagit lite bilder inför nya jobbet,
det blir väl nån form av reklam i tidningen antar jag, en reklambyrå var visst inblandad och jag som INTE
tycker om att vara med på bild. Men det var bara att le och se glad ut och för hoppningsvis blev nån av bilderna bra fast jag tyckte jag blinkande på vareviga kort :) Det blev både enskilda bilder (förhoppningsvis används aldrig dom i nåt syfte.....) (vill ju inte skrämma iväg kunderna direkt) och gruppbilder och där kanske man försvinner i mängden (försökte i alla fall göra mej så liten som möjligt men det var ju inte lätt)
Ja ja Kul hade vi i alla fall kom bli mycket skratt på min nya arbetsplats, och det gillar jag.
Tog en fika efter fotosessionen i lunchrummet och kollade in lokalen, lite hade hänt sen jag var där sist, datorer var på plats och verkade fungera också, tack och lov.
Sen blev det hemfärd och gympa och lite janssons. Tänk det är ju himla gott Janssons frestelse.....Fast Berra tyckte det var lite snålt med BARA Janssons, han hade förväntat sig lite köttbullar, prinskorv kokta ägg och sill och nubbe.....Hahaha på en Tisdag !!! Nej det går inte an.....
Nu ska jag hoppa i säng för tomorrow is another day.



See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback