Februarisol

Idag var jag ledig och kan ni tänka er att solen sken !! En härlig vinterdag med sol ! Precis en sån som
jag gillar. SOl och -5 härligt ! Blev en lång sparktur på förmiddagen och en kortare tur mellan brödbaket på eftermiddagen. Tog lite bilder på ett snöit landskap där det faktiskt börjat takdroppa från istapparna vid verkstadstaket. Kanske blir en vår i alla fall.
Ja det blev lite bak också idag, var länge sen sist så jag var så sugen på att baka lite till frysen. det blev 2 stora valnötslimpor och en hel massa tekakor:

Det luktar ju så underbart i huset när man har bakat, så gott så gott !!
Så nu har man fyllt frysen och sparat lite pengar, duktig flicka !!

I morgon blir det jobb hela dagen och helgen bjuder också på jobb :( Min sista lördag i Torshälla !
2 veckor kvar på "gamla jobbet" Sen stundar nya tider, jag längtar !!
Och imorgon börjar OS, nu stundar 3 veckor med ständigt tv-tittande (åtminstonde från Berras sida)
Jag tänker nog välja bland karamellerna !!
På lördag var det tänkt att vi skulle på fest men av detta blev intet ! Men vi tar en sväng över
till grannarna ändå, ska bli trevligt !
Nu ska jag slänga mej i sängen och läsa lite tror jag. Här kommer några bilder från soliga vintern :


see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback