Februari

Nu har första månaden på året runnit iväg och vi är redan inne i februari. Och jag har 4 veckor kvar på gamla jobbet....Idag har vi haft mycket att göra så vips så var kl 18 och det var dags att gå hem. Den här veckan har jag två otrevliga möten...med tandläkaren ! Ska dit och göra en krona, har nämligen tappat en gammal plomb med halva tanden i och nu är det dags att fixa till den. Inte så kul men nödvändigt och dyrt blir dessutom...Så den här månaden vet man var lönen tar vägen. Usch och blää. Men men det är inte mycket att göra bara att gapa och betala i kassan !
Första besöket blir i morgon i 40 minuter ska jag sitta där och gapa. Usch jag ryser bara jag tänker på det. Så snälla håll tummarna för mej 16 50 i morgon så det går bra...




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback