En massa ge

Idag har jag varit på massa ge, ja eller rättare sagt massagemadamen kom till jobbet ! I flera år har mina
arbetskamrater fått (ja betalat för naturligtvis) massage på jobbet en gång i månaden. Och jag har hårdnackat tackat nej, pga av att jag för flera år sedan provade ung 2 gånger och fick migrän varje gång ! Men i dag måndagen i sista veckan i Torshälla tänkte jag att va f-n ska jag våga mej på att prova igen ??? Friskt vågat hälften vunnet heter det ju och jag har haft väldigt ont i muskler och framför allt höger axel länge nu och jag
tänkte att det kan ju inte bli värre i alla fall.....Och det blev så j-kla bra !!! Jag är sjukt nöjd för att citera Limpan !!
Har knappast något ont i axeln i kväll, hade tydligen en låsning som hon "knäppte"upp ! Så underbart ! Är riktigt rörlig i axel och arm i kväll och det enda som stör mej är att jag inte vågat prova detta förut !! Nu ska jag prova flera gånger !!
Nu ska jag se på OS lite skidstafett ska det visst bli sen blir det sängen.





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback