en dag kvar.......

Nu är det bara 1 dag kvar att jobba på Svanen i Torshälla....Lite sorgligt är det ju förstås jag har ju jobbat där i ca 9 år (den här omgången i alla fall)(första omgången var mellan 1976-84)(så sammanlagt har jag jobbat får se nu hmmm SJUTTON år)(hmmmm)
Har ju jobbat ihop med Fia alla dessa år så det blir ju lite trist att mista henne som jobbarkompis men vi kommer säkert att ses i alla fall. Hon och jag är ju ett oslagbart team på lördagarna har jobbat många såna tillsammans !
Men nu blir det nya tider, nya utmaningar nya jobbarkompisar !! Ska bli så himla kul och en riktigt utmaning, och det kan man ju behöva ibland så man inte fastnar nån stans....Men lite läskigt är det :)
I dag gjorde jag nåt som verkligen inte händer så ofta : Jag stannade hör och häpna på Donken och köpte kvällsmat !!! Big mac till Berra och lite kycklingnuggets till mej....Det var länge sen, det kan jag lova men gott var det. Jag har ju suttit och kört förbi Donken i 9 år så jag tänkte att nu dröjer det ju innan jag åker den här vägen en vardagskväll så jag slog till på hämtmat till kvällsmat !!! (men Berra blev inte mätt :(  haha)
Sen har vi sett på Skidtjejer som jobbade bra i spåret, Anja som åkte mindre bra i backen och i morse var
det Tre Kronors tur att få däng av Slovakien så det var mors och goodby för dom. Och det kunde man ju ha räknat ut med baken....Sätta ihop ett gäng iof duktiga hockeyspelare men dom har ju knappast spelat så mycket i hop så lagkänslan var väl inte den bästa. Nej vi skulle ha skickat dit Brynäs Alag istället, då jäklar !!!
Nu ska jag nog sova en stund innan min sista arbetsdag i Torshälla.


See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback