Dagen

I morgon börjar en ny epok (Hmm så högtidligt det lät då) i Annika Pettersson (yrkes)liv ! Jag har alltså slutat på min trygga halvstatliga tjänst inom Apoteksbolaget AB och tar anställning hos ett privat !! företag som också heter nåt med apotek : Doc Morris Apotek !! Och det ÄR ett riktigt apotek, där man kan handla alla möjliga tabletter och salvor och plåster och dyl och man KAN lämna in recept och få expedierade. Ett alldeles alldeles vanligt apotek förutom att det inte hänger samma skylt utanför hos oss och att vi kanske kan vara lite roligare och lite bättre och lite snabbare än de andra i stan (hahaha ja det är bra med självförtroende eller hur) Ialla fall är det vår ambition att vi ska ha ett apotek för kunderna ! Snabbt och enkelt och tillmötesgoende det är vår paroll !! (jag kan nästan börja jobba på reklamavdelningen eller hur)
Ska kanske gå och sussa lite nu och försöka bota min begynnande förkylning...Har tagit ett varmt bad nu i kväll för jag kände mej lite frusen och jag kan ju bara inte bli sjuk nu så här första veckan, jag som skrutit över att jag
inte hade en enda sjukdag förra året !! Nej det är bara att mosa i sig lite tabletter och ta sig till jobbet.


visst är det snyggt !! Välkomna in och hälsa på !


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback