Alla Hjärtans Dag

I dag är det Valentins dag, En speciell dag för alla som älskar någon ! Hoppas ni haft en härlig dag tillsammans med någon ni tycker riktigt mycket om, själv har jag tillbringat den med min kärasta sedan ca 30 år tillbaka.
Saknade mina andra små älsklingar hoppas vi ses snart....tänker på er ständigt och älskar er oerhört mycket !
Idag var en härlig vinterdag med sol och några minusgrader, jag och Berra och min lilla bebis Maxen tog en långpromenad på förmiddagen, var så härligt ! Nu är det kväll och jag ska krypa till kojs för i morgon blir en tidig dag. Tåget till stockholm avgår kl 7.20 (förhoppningsvis) och jag ska tillbringa dagen med mina framtida kollegor och lära mej mer om mitt nya jobb och företag ! Blir en spännande och lång dag som avslutas med middag och sent tåg hem ! Men det ska bli jättekul !
Nu har jag bara 9 dagar kvar på gamla jobbet, lite sorgligt är det ju men men tiden har sin gång.
ThumbnailThumbnailThumbnailThumbnail

Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut


love you all



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback