December

Ojojoj redan inne i December, tiden rusar iväg och jag hinner knappt med......Jobbet tar mycket tid, rusar som tåget men tåget är fullsatt så det är kul :) Fast det kanske var en jäkligt dålig jämförelse tågen går ju inte så ofta och så fort nu för tiden, jag skulle skämmas om jag vore SJ chef Fy på sej vad dåligt ni sköter ert företag. Service vet ni vad det är ?????
Nej tur man inte ska ut och åka tåg på ett tag.
Idag har jag varit ledig och duktig. Julklappar är inhandlade köttbullarna  och revbensspjällen gjorda och lagda i frysen, skulle göra chokladpraliner men det blev inga rullade utan hällda i formar men det gick bra det med!!
Kallt som tusan är det -20 i morse burr burr det blev inga långa promenader med Voffsen utan bara kortisar !
Tog med kameran på en av dom fina bilder blev det i alla fall.
Nu väntar sängen, i morgon äntligen fredag efter en turbulent vecka.........








see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback