Årets sista

År 2010 är snart slut och jag måste säga att det varit ett omtumlande år ! Nytt jobb är väl det som varit mest omtumlande men en härlig händelse. Det har gett mej så mycket både nya jobbarkompisar nya vyer och nya kunder ! Härligt !! Mycket jobb naturligtvis men många utmaningar som inspirerat och gett nytt liv i gamla kärringen !!
Nu ser vi framåt mot 2011 och vi ger järnet !!
Julen har varit lugn och stilla, mycket spel och glada skratt med barnen, ja man får väl inte kalla dem barn längre men de kommer alltid att vara mina "barn" ! Jag älskar er så mycket !! Det har varit underbart att få se er växa upp och se er bli de underbara vuxna ni blivit !!!

Jag ser fram mot att följa er liv med glädje !!!

See you

Kommentarer
Postat av: Linn

tack för en kul jul! älskar dig med!

2011-01-02 @ 10:22:27
Postat av: Sandra

Var jättemysig jul! Älskar dig också!

2011-01-12 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback