andra advent !

Andra advent i dag och vi har tänt ljus nummer 2 i staken, känns som julen stormar närmare i racerfart !
Men men julköttbullarna är i frysen även revbensspjällen, kakorna har kära mor bakat och skickat upp, saffransbrödet är bakat och en sorts godis är färdigt ska väl bli några till innan det är dags för julafton.
Idag har vi tagit en rejäl sparktur voffsen och jag och det var bra mycket skönare än förra veckan kan jag lova, ingen snålblåst i dag inte :)
Nu är det snart dags att krama kudden för en ny arbetsvecka väntar, bara 4 dagars vecka den här veckan, skönt ! Och på torsdag ska jag till en man som ska prova kinesiologi på min ömmande axel, ska bli väldigt spännande att se vad han kan göra, återkommer med resultatet.


See you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback