Länge sen sist

jag bloggade men jag har haft fullt upp......Semestern är slut och jobbet har börjat igen, kul men ganska jobbigt man är trött på kvällarna i alla fall i benen !
Semestern är jag ganska nöjd med, vädret kunde väl ha varit lite bättre men å andra sidan kunde det
varit värre också, ömsom sol ömsom regn. Poolen har utnyttjats ganska flitigt, så skönt så skönt !
Vi har som sagt varit i Skåne, en helg i Mon där vi (jag + Anderssons och Mor) varit på konsert med Peter och Matilda En härlig upplevelse, vilka sångare och entertainers de är oj oj oj !!!
hör bara här på Peters version av Halleluja från vinterns julkonsert :
http://www.youtube.com/watch?v=j6c9pGGfTCY

Sen har vi haft kusinträff här hemma också, tillsammans med familjen Gradzik, en härlig lördag !
Regnet låg i luften men vi chansade och dukade ute på gräsmattan och fram på eftermiddagen började de
dyka upp. Vi blev ett härlig gäng på ca 35 personer och några hundar och vi roade oss med tipspromenad, poolbad grillning och lite nattligt poolbad också, ja vi hann till och med med lite guitarhero.
Här några bilder från dagen :

Sandra har varit hemma några dagar på alltid lika kärt besök, i går for hon hem till Skåne igen. Nu  är det en dag kvar att jobba den här veckan. I helgen är det Å-festen, blir nog ett besök i stan.
Nej nu blir de sängen



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback