Tv-kväll

Eftersom det var en lång arbetsdag i dag så blev det en lugn hemmakväll i tv-soffan efter jobbet. Lite ärtsoppa till kvällsmat (det är ju torsdag, fast jag skippade pannkakorna) en god fralla från hemköp och sen slog jag mej ner för att se tv4 nya satsningar : Familjen Bernadotte och Sveriges historia ! Och jag blev inte besviken, båda programmen var riktigt bra faktiskt, jag hade mej en riktigt lärdomskväll ! Så nu kan jag gå till sängs med ett leende på läpparna, äntligen program som man inte behöver bli arg, eller irriterad eller ledsen eller fundersam över : Bara oförargligt trivsamma !! (Och sen är ju Martin Timell en av Sveriges snyggaste programledare)
Nu är det dags för sängen. i morgon är det Kungens födelsedag och alla eldars dag : Valborgsmässoafton !
Den kommer jag tillbringa först på jobbet och sedan nere på vallen med tipspromenad, glad sång och tal och ett sjuhelsikes fyrverkeri !!


See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback